بکندباز

سیاست حریم خصوصی

از آنجایی که می دانیم چقدر نحوه استفاده و به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی شما برایتان حائز اهمیت است، ما در وب سایت بکندباز در حفظ حریم خصوصی شما بسیار مصر هستیم. لطفاً برای آگاهی از سیاست های ما برای حفظ حریم شخصی خود این مطلب را مطالعه بفرمایید.

در صورتی که به هر شکلی از خدمات ما، شامل وب سایت، اپلیکیشن و هر سرویس دیگری استفاده کنید، به این معنی است که سیاست‌هایی که در این مطلب در خصوص حریم خصوصی آورده شده است را می پذیرید و بدین وسیله رضایت می دهید که به شیوه ای که در زیر آمده است، اطلاعات شما جمع آوری و استفاده شود. 

هر جا نام “بکندباز” آورده می شود منظور سایت backendbaz.ir و یا اپلیکیشن بکندباز است.

این سیاست حریم خصوصی شامل چه چیز هایی می شود؟

در این سیاست حریم خصوصی، مشخص میکنیم که هنگامی که از خدمات بکندباز استفاده میکنید، چه اطلاعاتی از شما جمع آوری می‌شود، چطور استفاده و نگهداری می شود، با چه کسانی به اشتراک گذاشته می‌شود و شما چه کنترلی روی ویرایش اطلاعات خود دارید.

ما اطلاعات مختلفی را از شما دریافت می‌کنیم و از آنها برای مقاصدی چون امکان ثبت نام شما و داشتن پروفایل کاربری، شخصی سازی نمایش خدمات و تبلیغات، ارتباط با شما و ارتباط دیگر کاربران با شما، ارسال اطلاعات خرید شما و همچنین آنالیز رفتار شما هنگام کار با سرویس های ما استفاده میکنیم.

در موارد خاصی، ممکن است اطلاعات شما را با سازمان های قضایی، بنابر درخواست این سازمان ها به اشتراک بگذاریم.

آیا ممکن است این سیاست ها تغییر کنند؟

از آنجایی که ما مرتبا در حال اصلاح و بهبود خدمات سایت و اپلیکیشن و همچنین اضافه کردن امکانات جدید هستیم، امکان دارد نیاز به ویرایش و اصلاح این سیاست ها نیز پیدا شود. تاریخ آخرین ویرایش در پایان این مطلب درج میشود و این از آن تاریخ معتبر و قابل اجراست. درصورتیکه هر تغییر مهمی در این سیاست ها را دهد از طریق اطلاعیه ای به شما اطلاع رسانی خواهد شد. این اطلاعیه ها در نواری در بالای سایت نمایش داده خواهد شد و از طریق پوش نوتیفیکیشن برای کاربران اپلیکیشن ارسال میشود.

بکندباز چه اطلاعاتی را از کاربر جمع آوری می‌کند؟

اطلاعاتی که شما در اختیار ما قرار میدهید:

یک نوع از اطلاعاتی که ما جمع آوری و ذخیره میکنیم، اطلاعاتی هستند که شما خود در اختیار ما قرار میدهید. برای مثال، اطلاعاتی که هنگام ثبت نام در سایت در فرم ثبت نام وارد میکنید، یا اطلاعاتی که در صفحه تنظیمات پروفایل خود وارد می کنید. 

در هنگام ثبت نام شماره موبایل و یا ایمیل شما درخواست می شود و در قسمت تنظیمات پروفایل، اطلاعاتی که وارد کردن آنها اختیاری است درخواست میشود. اطلاعاتی چون نام، نام خانوادگی، جنسیت، مهارت ها، زمینه کاری و …

ما ممکن است از طریق راه های ارتباطی که در اختیار ما قرار داده اید با شما ارتباط برقرار کنیم. مثلا ممکن است ایمیل های تبلیغاتی از طرف بکندباز یا از طرف سایتی دیگر برای شما ارسال کنیم و یا در ارتباط با فعالیت هایی که در سایت یا اپلیکیشن انجام میدهید، از طریق ایمیل با پیامک، اطلاعیه هایی برایتان ارسال شود. 

اطلاعاتی که به صورت اتوماتیک ذخیره می‌شوند:

هر بار که از وبسایت دیدن میکنید، ما به صورت اتوماتیک داده هایی را دریافت و ذخیره میکنیم. داده هایی مثل: نوع مرورگر شما، آدرس IP، اطلاعات جغرافیایی، نوع دستگاه هوشمند شما و همچنین صفحه ای که مطالعه یا استفاده میکنید.

کوکی ها شناسه هایی هستند که ما روی مرورگر شما ذخیره میکنیم تا بتوانیم نوع مرورگر یا دستگاه شما را شناسایی کنیم و متوجه شویم که چه صفحاتی از سایت را دیدن کرده اید. شما میتوانید با استفاده از تغییر تنظیمات مرورگر خود، هر سایتی را در استفاده و اعمال کوکی ها محدود کنید.

ما اطلاعات شخصی شما را به هیچ شخص یا ارگانی اجاره نمی‌دهیم و نمی‌فروشم. فقط اطلاعاتی عمومی در اختیار تبلیغ کنندگان قرار میگیرد. اطلاعاتی مثل تعداد افرادی که روی تبلیغ آنها کلیک کرده اند، جنسیت، سن و زمینه کاری آنها.

آیا اطلاعات من امن هستند؟

اکانت شما توسط یک پسورد محافظت می‌شوند که این پسورد به صورت رمزنگاری شده در دیتابیس های ما ذخیره می‌شوند. و یا در مرتبه بالاتر برای هر بار ورود در سایت، یک کد یکبار مصرف به شماره موبایل یا ایمیل شما ارسال میشود که امنیت اکانت کاربری شما دو چندان میکند.

شما به چه اطلاعات و عملیاتی دسترسی دارید؟

شما در پروفایل کاربری خود به اطلاعات زیر دسترسی داشته و می توانید آنها را ویرایش کنید:

  • نام و نام خانوادگی
  • سن
  • جنسیت
  • زمینه کاری
  • مهارت ها
  • عکس پروفایل
  • ویرایش رمز عبور

درصورتیکه یکبار ایمیل و شماره تماس خود را وارد کرده باشید دیگر امکان ویرایش آنها وجود ندارد. برای ویرایش یا حذف این اطلاعات میتوانید با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.